مشهد- با برگزاری آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، دو عنوان کتاب «راز نقاشی های قشنگ» و «من هم بازی» از مجموعه کتاب‌های پروانه ویژه کودک و نوجوان از انتشارات آستان قدس رضوی در قالب کتاب های برگزیده، انتخاب و معرفی شدند.

۲ اثر از انتشارات آستان قدس رضوی در جشنواره «رشد» برگزیده شد

به گزارش قدس آنلاین، سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد در حالی به‌کار خود خاتمه داد که نتیجه بررسی‌های حاصل از ارزیابی تعداد چهار هزار و ۳۶۶ عنوان کتاب حوزه کودک و نوجوان را اعلام کرد.

این جشنواره که کتاب‌های گروه سنی کودک و نوجوان را در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌دهد، در گروه پیش‌دبستانی که یکی از پرکارترین گروه‌های جشنواره سیزدهم نیز است، کتاب «من هم بازی» نوشته سرور کتبی و تصویرگری شیرین شیخی از انتشارات آستان قدس رضوی را به‌عنوان کتاب برگزیده و تقدیری این گروه معرفی کرد.

همچنین مجموعه ۲۰ جلدی «راز نقاشی‌های قشنگ» به نویسندگی و تصویرگری محمدحسین صلواتیان و چاپ و تولید انتشارات «به‌نشر» در گروه فرهنگ و هنر این جشنواره، به چشم داوران خوش نمود و به‌عنوان کتاب برگزیده گروه معرفی شد.

مجموعه «راز نقاشی‌های قشنگ» که از دسته کتاب‌های آموزشی به‌شمار می‌رود، به طرح مبانی سواد بصری با استفاده از ادبیات کودک و نوجوان و آموزش تکنیک‌ها و شیوه‌های کاربردی نقاشی پرداخته و با بهره‌گیری از عکس و تصویر، فرآیند یادگیری را ساده و روان کرده است.

این مجموعه ۲۰ جلدی سال گذشته نیز به‌عنوان کتاب برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در بخش کودک و نوجوان مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.